torsdag 1 mars 2012

Dagens!

Dagens nyttigaste: Inhandlat hantlar och boll.

Dagens blä: Börjar få ont i halsen.

Dagens underbaraste: När pojkarna springer mot mig och ropar mamma och ger mig en kram så fort jag kommer hem.

Dagens härliga: Att jag har perfekta arbetskamrater som gör jobbet ännu roligare.

Dagens julafton: Att få en drös med nyheter till butiken.

Dagens frågetecken: Att veta hur mkt. jag äter räknat i gram.(!)



Ledig i helgen! Familjemys står högt eftersom det blir sthlm för mig nästa helg.


Har även bokat in en ansiktsbehandling på Cau&Co till veckan där jag har presentkort. Blir en 90 minuters lång "guld-behandling". Hur lyxigt lät inte det?


Igår var jag på bodyshop hos underbara Carin & Marielle och fick en makeup-rådgivning. Fick en hel del "aha-upplevelser" och köpte med mig endel hem. En absoluta favorit var serumet fullproppat med c-vitaminer. Huden blev som babyhud. Love it!

Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar