onsdag 29 februari 2012

Dreamplace

Ett av mina "drömställen" som jag fastnade för var ju tyvärr inte till salu, vilket jag förstod. Har inte kollat med husägarna själv, utan pratat med en bekant som är granne till stället och inte trodde det skulle säljas än på länge.

Finns fler favoritställen men just det hade jag ju fått en så härlig känsla av... Crap! Måste kika vidare.

Men lite ångest får jag ibland när jag ser hur vackert vi bor nu. Som sagt, skulle det dyka upp nåt fler drömställe så lär det hända grejer!

Har ni nå idéer eller vet nån som ska sälja eller som ni tror skulle vara på väg eller tänka sig att sälja, hojta till mig!

Det ska inte vara ett typiskt älvsbyhus på ett kvarter.
Hellre ett villevillekulla-hus på en hörntomt med andra byggnader på gården. Behöver inte vara ett villevillekulla-hus, men ni förstår säkert.

Som sagt, hojta gärna om alla idéer ni har!:)

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med Olga! Blir roligt att höra mer om det!

    Vi har också länge funderat på att flytta. Längre bort från stan... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill ni köpa ett hhus på stensjökullen?;)

      Radera