tisdag 20 mars 2012

Vabbeli vab vab

Kevin vaknade före fan himself imorse och klagade på ont i magen.
(Så fort det blev lite ljusare ute så märktes det i form av morgonpigga barn:/)
Så jag bäddade ner honom och mig i soffan, slog på TVn med barnprogram. Sen slumrade jag om i nån minut. Skönt.

Vi kliver upp och fixar morgonbestyren. Magontet är borta säger han. Men han verkar lite hängig när vi var framme på dagis. Trodde det berodde på att han vakna så pass tidigt. Men icket!
Jag hinner vara på jobbet 2 timmar så ringer dagis. Bara åka och hämta sjuklingen. Dom hade tempat honom, 39 graders feber.
Frågar jag om han har ont nånstans så säger han magen. Hoppas bara vi slipper magsjukan!

Vi har faktiskt klarat oss väldigt bra från sjukdomar och djävulskap under vintern. Motför hur vi brukar ha. Så det får man väl va glad över.

När jag skrev om morgonen så kom jag på att det skulle va kul att veta om andras morgonrutiner. Så senare kommer ett inlägg om våra morgonrutiner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar