måndag 12 mars 2012

Brunch på Berns

I lördags testade vi en brunch på Berns.
370:-(!) för en brunch där. Det var asiatisk buffé med efterrätt.
För min del som inte älskar asiatiskt och sushi och allt vad det innebär så var det kul att testa en gång, men inget jag måste tillbaka till, med tanke på priset. Men som sagt, kul att testat och gott var det jag åt. Och himla vackert!

Snopen blev jag när jag skulle kolla av saldot på banken och märkte att det blev en jähävligt dyr brunch. Dom hade lyckats dra 370:- från oss alla, vilket var helt rätt, men sen även de totala beloppet på mitt kort också. Alltså 1108:- extra på mig. Tur jag kolla in kontot. Ringde dit och dom ska såklart fixa det. Tar ju dock 3 bankdagar. Så det ser jag som ett sparande;) oopsi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar