onsdag 21 mars 2012

Update fitness! (Tidsinställt)

Nu är jag inne på 3:e veckan av mammafitness.
Första veckan har jag registrerat allt jag åt.
Andra veckan fick jag en drös med recept och förslag på hur/vad jag ska äta.
Nu tredje veckan väntar jag på mitt träningsupplägg. Och jag väntar, och väntar.

Testade igår storbollen och hantlarna jag inhandlat. Men längtar efter ett upplägg så jag vet hur många turer jag bör börja med osv. Och angående storbollen, pilatesbollen, eller vad den nu heter så är det tur ingen ser mig. Oh my så osmidig man kan vara!

Angående maten så går det ganska bra. Men känns som att det är ganska ensidigt, med tanke på att jag är så kräsen också. Blir mycket kyckling och massor av ägg. Kan man äta för mycket ägg? Tycker väldigt mycket om kesella hallon och keso var inte så hemskt. Hä gå framåt iaf!

2 kommentarer:

  1. jag skulle inte palla äta ngt som ngn annan bestämde om :P
    hoppas du får ditt träningsupplägg och att du blir nöjd med det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä alltså det är ganska jobbigt att tänka på vad man äter, men det är väl för att jag aldrig nånsin brytt mig eller lagt en tanke på det förr. Så bara jag kommer in i att äta regelbundet och hyffsat nyttigt blir jag nöjd:)

      Radera