tisdag 20 mars 2012

Kluven

Igår och idag har jag känt mig kluven. Och faktist lite nere då och då. But why? Ingen aning. Känner inte igen mig iaf. Är det 30-års krisen!? Eller dags att löpa igen? Kanske bara behöver tömma tårkanalerna så brukar det bli bra sen.
Visste ni att människan tömmer (öveskottet?) på hormoner via tårkanalerna? Det lärde jag mig i ett sällskapsspel, tror det var spelet; "Det borde man ju veta". Vilket jag inte visste. Har snabb-googlat det, men hittar inget om det. Så vet inte hur mkt det stämmer heller, men ändå gode logiskt.

Kanske slår igång en sorlig rulle och tömmer min kropp på hormoner. För såhär vill jag inte må!



1 kommentar:

  1. En klok person som jag känner har alltid sagt att det är lika naturligt att skratta som att gråta :) Fast visst är det härligare när man känner sig upprymd och fylld av glädje och energi! Hoppas du får tillbaka de känslorna snart igen :D kram

    SvaraRadera