onsdag 14 mars 2012

Vårfräscht!?

Tyckte precis att min blogg kändes så grå och tråkig. Ska ta mig i kragen och göra en färgglad och vårigare/somrigare blogg. Som jag vill göra med hela huset! Fast det känns onödigt eftersom jag fortfarande letar efter drömhuset i Hortlax/Bergsviken.

Har gjort lite matlådor idag efter recept från mammafitness. Blev himlans gott faktiskt!

Oh no vad min mage arbetar... Men jag tror och hoppas den stannar vid att bara "surra". Annars lär jag märka det inatt. Av nån konstig anledning är det oftast då jag måste akutspringa till toan. Sen verkar jag itne vara den enda i familjen med lite orolig mage just nu.

Usch, sorry om nån är kräsen. Nu ska jag lägga ner detta svammel-inlägg och se lite walking dead med min man. Återkommer när jag har vettigare saker att skriva!


Fyllda kycklingbröst med råsris & ruccolasallad.


2 kommentarer: