söndag 11 mars 2012

I'm in love!

Ett fynd på "beyond retro".
En röd cape, jag blev såld! love it!:)
Sen har jag inte köpt nå mer åt mig själv, bara mat och dryck.
Men det kommer en liten Sthlm uppföljning nån dag.
Utbildning imorn, sen hem till mina hjärtan! :)

To be continue...

Update: Nä nu ljög jag! Har köpt ett linne på MQ i sturegallerian från märket MANGO också. Sen att jag köpte röda Svea tygskor innan jag åkte har jag inte visat heller. Och FMI (for my information) ta inte helt nya skor när du ska gå på stan i 6 timmar! Knäppt! Så jag har även fått 2 fina skavsår på köpet.

Till pojkarna har jag köpt kläder från zara. Turkosa slimjeans och en snygg vit skön tröja med en dödskalle på, likadana till bägge.
Har även köpt 1-års presenter åt Vera. Och en liten grej åt min kära man också. Men det avslöjar jag inte här.

Så även om jag inte shoppat allt för mkt så ryms inte allt i mitt handbagage. Så jag måste nog checka in den och ta en påse som handbagage med min handväska. Äsch. Tycker om att bara resa med handbagage..

Mer uppdatering kommer!

2 kommentarer: