fredag 23 mars 2012

Ring från en liten prins

Min större prins, William, kommer bli en fin pojkvän när han blir stor. I onsdags när skolan varit på vallsberget så fick dom ta med en liten slant för att handla godis.
Sagt och gjort så skickade jag med en 20-lapp.
Han hade köpt både go' & gla' kexchoklad, och nå mer godis som jag inte kommer ihåg.
Men sen hade storprinsen också köpt en ring. Som han gav till sin mamma. Mig alltså. Rörd blev jag, som jag lätt blir nuförtiden. Även fast han sa att jag fick den bara för att den var för stor för honom;)

Och ikväll hade han gjort ett paket åt både mig och Tomas som låg under våra kuddar när vi skulle gå och sova.
Jag fick hela 12:- i paketet, och Tomas 4 spelkulor.
Han är givmild den grabben!

3 kommentarer:

  1. Men så söt! :)

    Nå, vad var det för lapp? Nyfiken juh!

    Har du fått träningsupplägget?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, inget träningsupplägg än juh=/ Måste maila henne i veckan och fråga när jag ska få det.

      Det är en "jag-vill-köpa-ert-hus-lapp";)

      Radera