tisdag 5 oktober 2010

Suget

Börjar sakta men säkert komma tillbaka. Bloggsuget alltså. Sen har jag många andra sug men det tar jag inte upp nu.

Hade lunch-date med underbara Carina idag. Hon tyckte jag skulle börja uppdatera bloggen igen så hon visste vad som hände i mitt liv. Men Carina, jag tycker det var mkt. trevligare att uppdatera varann som vi gjorde idag;) But OK, here I go again...

Kikade in på Bloglovin för första gången på länge, oj, fanns endel inlägg, som jag faktiskt bara markerade som lästa. Får ta dom pö om pö.

Finns så mkt. att skriva om så jag vet inte vars jag ska börja.

Wille har hunnit bli 5 år. Ingen idé att skriva att tiden går fort, för det vet ni nog allihopa. Förtom då man har tråkigt, varför ska tiden gå så sakta då? Orättvist! Men tydligen verkar ju dem flesta, inklusive vi, ha skoj för det mesta. Yiihoo:)

Nyblivna 5-åringen:
Firande i dagarna 3. Men på söndag blir det hans första "riktiga" barnkalas. Närmare 20(?) ungar kommer busa här hemma i 2 högljudda timmar. Det blir nog nice. Speciellt då allt är över;)


Dinosaurie-tema med skattjakt där dom kommer hitta "dinosaurie-ben" och godis såklart, är bland annat inräknat.


Tomas är på galej med jobbet i Storforsen. Westernridning, badtunna, pang-pang och självklart ölen står på deras lista. Låter ju hur kul som helst! :)

Själv har jag äntligen sett första avsnittet av D.H som började om ikväll. Halleluja moment!

By the way, hur kul var det inte att hitta sina gamla dagböcker från -92, -93? Haha, kanske dyker upp ett inlägg från nån av dem här, vad roligt man skrev på den tiden! :)

Sov sött och vakna blött!
/C

4 kommentarer:

  1. INTE EN DAG FÖR SENT! ;-D Välkommen tillbaka i bloggosfären! Stanna nu ett taaaaaag iaf :D Kram!

    SvaraRadera
  2. Sweet!! Välkommen tillbaka!! =)
    Och från dagboken, det VILL jag höra, så länge inte jag är med! ;P

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka :) Tack för ikväll!! Kramar

    SvaraRadera