söndag 17 oktober 2010

Barnrum

Har fått ett il och börjat möblera om i Willes rum igen. Det är dags att vi bonar om ordentligt där nu tycker jag.
Älskar barn-inredningsgrejer. Och det finns en massa olika sidor med läckra saker.

Denna läckra Arkiv Portfolie hittade jag på Inreda.com
Hur läcker som helst!
Sen så är jag ute efter en vit tallrikshylla:

Behöver självklart inte se ut som denna, men då vet ni vad jag menar. Och som så många andra hade jag tänkt ha den som bokhylla i Willes rum.

Har tagit hem 3 plexihyllor från jobbet som skulle kastas:

Ser inte ut som dessa snygga plexihyllor, men dem duger gott. Har tänkt göra någon av dom till förvaring för alla hans pysselgrejer han har.
Sen skulle jag gärna ha några av robotarna på bilden också. Fräna!

Även Kevin rum ska göras iordning ordentligt.
Fick 2 barn rotting stolar av pappa & Eva för längesen. Passar perfekt i Kevins rum. Får se om jag ids spraya dom vita eller inte. Nu har vi 2 små fårskinn som vi köpte på Azorerna liggandes över, riktigt mysigt om jag får säga det själv. Kommer säkert nån bild på dom framöver.
Som bord har jag en stor "plexilåda" upp och nervänd, även dom från jobbet som skulle kastas. De 3? övriga har vi som leksakslådor, som vi satt hjul på. Eller vi har iaf. satt hjul på en än så länge.. Perfekt! Då ser dom också vad som gömmer sig längst ner i lådan då dom är genomskinliga.
Även här ska det upp någon slags bokhylla, och tavlor på väggarna.

Jag prenumenerar på tidningen "Family Living". Älskar den och man får mkt. inspiration och ideér på speciellt barnrum.
Är ni inte prenumerant så tycker jag ni ska bli det.
Även många inredningssidor som jag tycker ni borde besöka:
Jaa, det finns en drös med sidor. Det var bara ett fåtal.
Har ni tips på nå fler inredningssidor med barngrejer så hojta gärna:)
Tjing!/C

1 kommentar:

  1. Gillar ju Isas barnillustrationer =) H fick en tavla i namngivningspresent, och bröllopstavlan som pryder såväl vårt som ert hem är också fin!

    SvaraRadera