onsdag 20 oktober 2010

Phew

Då har jag varit på första "gympan" här i Blåsmarks skolan. Och oj, så jobbigt! Vart tog musklerna vägen? Inte är dom då kvar här. Är allvarligt talat jobbigt och skriva på datorn, haha. Men jag ska fortsätta så länge jag kan.

Så ni som känner er sugna, kom till Blåsmarks skola, Onsdagar kl. 19-20.15
Gammal som ung. Tränad som otränad. Spé som tjock. Alla kan vara med.
Är ett härligt gäng som tränar och det kostar 30:-/tillfälle.
Man kan ta det i sin egna ork. Tack o lov.

Igår på prommisen med Barbro blev det några joggingsteg då och då. Barbro undra nog vad f*n jag höll på med. Sen har jag äntligen hittat hörlurarna till Iphonen, så kanske fick nån Blåsmarkare höra en skönsjungande(?) Carola genom byn;)

Som sagt. 21 gånger. Kom igen!

By the way, hittade denna på Lindex åt pojkarna:

Lindex Shop Online - Jeanskjorta

Bild från Lindex Shop Online

Åker nog på lagom till dagisfotograferingen på fredag.
Är så grymt shoppingsugen nu! På allt. Åt höger och vänster. Vill köpa åt mig, barnen, Tomas, hemmet, presenter. Bara jag får sätta sprätt på lite pengar;)

2 kommentarer:

  1. Jag såg att dom sökte en ansvarig,men det är inte riktigt min grej.Visst,jag borde ta alla jobb som bara finns men jag ser inte mig själv i en "chefsroll".Får väl kolla om dom vill ha några vanligt anställda istället =)

    På Statt så är det vissa veckor över heltid,medan vissa veckor är helt döda.Men det är väl så med att vicka :( Nu ska jag bara bestämma vad jg vill göra,plugga eller jobba =)
    Har du heltid på MQ?
    Inget behov av en till tjänst? ;)

    SvaraRadera
  2. KUL!!! Jag kan faktiskt sakna gympan i Jävre!! =)

    Kör hårt bruden!!! =) =) =)

    SvaraRadera