måndag 11 oktober 2010

Kära Dagbok

Hej Kära Dagbok!

I dag Onstag den 3/mars har jag stigit upp tidigt det var klockan 6 på morgonen men igentligen ska vi stiga upp klockan 7, men nu är klockan iallafall tjugo i sju men det var inte så mycket. Men idag är Eva sjuk men jag vet ju inte hur länge så klart. Jag vet inte ifall hon har varit sjuk Mån, Tis, för då var jag sjuk, men Tis var Carina också sjuk. Och då var jag med hon vi red och hoppade men det skrev jag i den andra dagboken så jag skriver det inte i den här dagboken.

Hej då Kära Dagbok! (Jag har två dagböcker)

Såhär kunde det se ut, en del ur en av mina dagböcker från -92(?). Felstavat precis som då. Tyvärr kan ni inte se min snygga skrivstil med alla hjärtan ovanför "Kära Dagbok".
Jag var även en missbrukare av ordet "men"...

Hej då kära Blogg!

5 kommentarer:

  1. Du är allt bra söt du gumman, nu som då.. :)

    SvaraRadera
  2. Så kul men gamla dagboksinlägg! :-)
    Hoppas baksmällan inte var för illa och att kalaset var tipp topp!

    SvaraRadera
  3. Hahaha,så roligt inlägg =)

    Ja jag hade jätteroligt för engångsskull!
    Själv då?

    Men att jag också har julstämning titt som tätt,ska bli SÅ kul (och SÅ dyrt) att julpynta huset.Jag tror jag kommer att lägga ner en förmögenhet på dett julpynt ;)

    Hur mådde du i söndags?
    Jag blir alltid dålig i två dagar,och igår var inget undantag..Hujedamej!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Haha, synd jag inte har kvar min gamla dagbok från mellanstadiet.. Slängde den i något korkat il!

    SvaraRadera