onsdag 6 oktober 2010

Att vara eller icke vara...

Det är frågan.

Haha, så finurlig jag var då, "att vara eller icke vara" Nu gäller det min tumme som dunkar av allt var som befinner sig under nageln. Aj!

Jag har en skåra i tumnaglarna, speciellt synlig på högertummen.

Ser ut som 3:e nageln på denna bild ungefär. (Sorry lorry, orkade inte beskära den...)
Fast nu med var under den.. Usch.
Någon som vet vad det beror på? Eller någon som har Plus på Aftonbladet som kan läsa där vad det beror på?
Har iaf. försökt göra hål med en glödhet nål, det funka inte så bra=/
Från det ena till det andra. Är grymt sugen på att göra nå crazy med håret.
denna sida kan man leka med allt från ögonfärg till hår och smink. Skitkul! Testa det!
Bye bye! /C

3 kommentarer:

  1. jag tror det är normalt, att det kan bli sådär. jag läste artikeln för längesedan. :)
    kul att du är tillbaka :D

    SvaraRadera
  2. ÅÅh, vad bra!! Han behöver den :P

    SvaraRadera
  3. Man ska försöka punktera men det är inte alltid så lätt, så kolla med HxVC för säkerhets skull :)

    Hoppas Wille-5-års-kille var nöjd med alla presenter och att dagen blev kanon... !!!

    ***
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera