fredag 8 oktober 2010

Sug

Har jag efter en giftpinne, god damn vad mitt humör har gått upp och ner och den lilla markattan som lever långt inne i mig har visat sig ibland. Snart en vecka utan giftet i kroppen och det skulle vara så enkelt att bara suga i sig giftet. Men nu tänkte jag ju låta bli så jag får kämpa på!

Imorn är det klippning, färgning, jobb och därefter har vi gallerianfest. Skitkul hade det säkert varit, men lär inte bli ngt för min del. Har endel att fixa inför willes kalas, Tomas tänkte på poker, sen tänkte han skippa det, också vela han fram o tillbaka så jag vet inte slutresultatet, jag vill inte ha barnvakt på bortaplan då dom just varit borta 1 vecka, så nu ger jag upp.

På tal om omringad bland olika människor så var jag omringad av otroliga, lättsamma, roliga tjejer igår. Det är bokgruppen jag talar om, som är surrgruppen egentligen. Roliga berättelser om allt mellan himmel och jord. Positiv energi i hela rummet. Me like!

By the way, har fått frågan om jag vill vara med i tv, en slags dokumentär om svenskar som åker till Thailand och opererar sig. Eller fråga och fråga,dem sållar ut vilka dem vill ha med. Men lär inte bli av för min del då min andra hälft inte vill att jag åker dit utan han, inte av egoism, utan av trygghet för mig? Inte för att han är läkare och kan rädda livet på mig om nåt skulle hända, höhö.'
Det som lockar mest är ju att kunna gå i bikini igen, en slät och platt mage. Sen att det skulle bli sjukt billigt om man var med är ju självklart ett stort plus! Oj, måste kanske fundera lite till?
Nån som vill följa till Thailand? ;)

Sov gott! /C

3 kommentarer:

  1. Min granne har precis opererat sin mage, och av beskrivningen på hur "jävligt" det var att ta sig hem efter op:n (hon gjorde den här i umeå) så skulle jag nog tveka att göra den så långt borta.. ;) Eller, jag skulle nog tveka hursomhelst att göra den i ett annat land tror jag.

    SvaraRadera
  2. Ja, nä, inte fan ska du operera dig i Thailand!!! Spara hellre och gör det här! =) Eller så betalar du mig för att vara din hårda, hänsynslösa, grymma, personliga tränare som tränar din mage varje dag i ett år :P :P :P

    SvaraRadera
  3. Håll ut Carola! Roligt att du börjat skriva igen och hoppas vi ses i pite. /Stina

    SvaraRadera