fredag 22 oktober 2010

Halleluja moment!

Känner jag nu.
Det är fredag. Dock betyder det inte helg för mig riktigt än. Jobbar lördag. Men kunde gå hem tidigare idag, hämta snyggingarna på dagis tidigare, nu väntar go´mat därefter fredagsmys med chips & dip då Tomas kommer hem.

Känner mig sådär extra glad och lycklig idag!
Har fortfarande inte bestämt mig för morgondagen. Plötsligt dök en 3:e grej upp också. Får se imorn helt enkelt.
Dagiskorten gick tydligen bra. Blir kul och se resultatet. Hur det än blir, blir det bra. Förvånar mig inte om man ser ett fejk-smile på Wille då han börjar bli van...
Framtiden är ljus, det vet jag. Sen är den ju även intressant på alla de vis. Känns härligt!

Nu är det dags för freeedags myyys!
/C

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Vi var förbi men då hade du hunnit sluta, så härligt för dig att gå tidigare! :) Det gick jättebra att byta Björns kläder! Ha en mysig helg! Hälsa familjen!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Min mailadress: curlysue.81@hotmail.com
    Hoppas ni hittar nå gamla papper som kan hjälpa oss i vårt trapptänk! //Anna

    SvaraRadera