söndag 24 oktober 2010

Photoshoot

Vaknade av telefonen imorse klockan 9!? Inte av pojkarna eller hunden alltså. Sooovmorron deluxe.

Kände för och ta det lugnt igår and so we did. Jag & pojkarna, Cicci med pojkar + Mimmi och Carina for och lekte av oss på Nimbys till dom stängde. Roligt för stora som små:)
Sen fick jag surr främmande av Carina till midnatt vilket är väldigt uppskattat!:)

Idag har jag och Barbro modellat. Mer kan jag inte säga ännu.
Därav min läckra sminkning på min och pojkarnas grimasebilder.

Förvånade
Snémunnar
Ko-ögd
Mer sneá
Mer normal

Glada

???

OBS! Dessa bilder har alltså inget med photoshooten att göra. Utan dessa är amatör-fotografen "maken" som fotat sin tokiga familj.
Men tack alla inblandade för idag. Roligt var det!
Emma, din tavla syns inslagen i bakgrunden, posten tyckte jag skulle packa om den. Funkade inte att skriva "Ömtålig!!" på den tyvärr... =/ Ska kolla om bussgods är mer försiktiga..
Sen var vi bortbjudna på middag hos svägerskan med familj. Gott gotteli gott gott!
Ledig imorn. Finns alltid nåt på "göra-listan"...
Sov Gott!

5 kommentarer:

  1. WOW - din sminkning är supercool! :D
    Härliga bilder och tack så mkt för din röst :)

    SvaraRadera
  2. Har allt bra vacker familj.. Syns tom på bilderna trots att det är den mindre talangfulle karln din som fotat.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder...och jag vet ju liksom varför du var så läckert sminkad...hihi !

    ***
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera
  4. Oj vilken snygg sminkning och vilken snygg brud!! =)

    Jag var restaurangchef på Roasters..Men jag trivs inte riktigt i "chefsrollen".Vill ha någon över mig och jag vet eg.intne riktigt varför.Tror jag är för rädd att göra bort mig:/

    SvaraRadera
  5. Snajsigt! Och en såndär klocka som syns i bakgrunden på en av bilderna vill vi också ha, fast i vitt <3

    SvaraRadera