fredag 8 oktober 2010

Omringad - Vart står ni?

Jag är omringad av underbara människor. Nära & kära, bekanta & obekanta. Sånt gillas!

Men har ni ibland sådär att ni inte riktigt vet vars ni har nån person? (Inte nu att ni tappat bort en viss person;)
Och nu tänker jag inte på nån speciell, men vet att jag ibland känner så. Att jag inte vet vart personen ifråga står, detta kan vara under kortare perioder eller längre. Personer man inte känner så väl. Sånt kan ta energi från en, vilket blir helt fel.

Och då är det extra skönt att kunna "falla tillbaka" till dem allra närmsta, som min man. För han vet jag vars jag har!



Oj, hamna den snett? Gör så här: Luta huvudet x antal vinklar åt vänster så ser ni kanske lite bättre?
Är iaf. en karikatyr på oss som vi gjorde på Azorerna. Höhö, man kan nästan se att jag står och drar in magen... ;)
På tal om mage så har jag kört lite egen gympa här hemma. Barnen var med en kväll. Haha, Wille klarar armhävningar bättre än mig. Fy skäms Carola!
Angående att jag var less mitt hår i förra inlägget, så har jag nu bokat tid för färg och klippning på lördag. Lovely!
Shit pom fritt! Dags att slå igen mina 2 blå...
Sov Gott & Vakna Torrt!

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där att inte veta vart folk står. Men som du säger är det skönt att falla tillbaka till en underbar man! Hur blir det med tjejkvällen? Är det sista helgen i okt som gäller? :)

    Kramar

    SvaraRadera