onsdag 27 oktober 2010

Blandad kompott

Kul och intressant jobbdag idag. Hem och byta om till träningskläder. Träningspass på drygt 1 timme. Gick faktiskt lättare idag än förra gången. Får se hur mör jag är imorn. Igår blev det liiite mera jogging för mig och Barbro, dock mest promenad.

Ledig imorn. Då blir det kanske en till "joggingtur" (låter mer hurtigt än promenad) Men även Halloween pyssel står på schemat. Pumpor ska göras, 2 små söta vampyrpojkar ska framställas, sen runt och trick-or-treata lite. Dock bara om Kevin blivit bättre.
Han åkte nämligen på över 40 graders feber igår, men var mkt. bättre på kvällen och idag har han varit sitt vanliga busiga jag, trots högre temp än normalt.
Vet inte vad det berodde på, han har varit lite röd i ena ögat så måste hålla koll på det.

Har förresten skickat efter dagiskorten nu. Ändrade så vi får svart/vita på vissa av dom. Har tjuvkikat på bilderna på kungsfotos hemsida. Dom såg såklart underbara ut!

I helgen kommer Vettan hem:) Då blir det tjejhäng hela lördagen, kommer bli sweet. Först loppis i Luleå, därefter fler butiker. Lite matlagning, vinprovning och sällskapsspel. Nice!

Natti! /C

Förresten, vad säger alla dom där konstiga koderna man måste skriva in för att verifiera kommentarer!? Har ni lätt för att se vad som står? Jag tycker det är skitsvårt ibland.. Bara en liten tanke sådär...

3 kommentarer:

  1. Jag tror det har nått med säkerhet att göra, men jag håller med, svårt att se!! :P

    Hoppas Kevin snart blir bättre..inge kul allas :(

    SvaraRadera
  2. hallo hallo! Jag tycker att det är skitsvårt att se bokstäverna ibland. Brukar få göra om flera gånger..=) vad fint du gjort hemma, hyllorna med blockljusen på var underbara - de vill jag oxå ha. kramis kramen

    SvaraRadera
  3. Nej,ingen knodd =) Men visst är jag grymt sugen,man blir ännu mer när ens vänner blir på smällen!Men vi väntar nog ett år till skulle jag tro,om det inte dyker upp ett fast jobb till mig innan,då vet man inte vad som händer =) Så ni har snackat om ett tredje?Är gubben inne på det också? =) Kram!

    SvaraRadera