söndag 12 februari 2012

Too late

Efter en trevlig kväll i bästa vänners lag är det dags för sömn.

Vi har bowlat (gissa vem som vann?) ätit 3-rätters på 1906. Vilket egentligen kändes helt onödigt eftersom jag inte kände ett smack av smaken pga förkylningen. 😏 men i huvudet var det gott! sen fortsatte kvällen i hortlax med poker och sällskapsspel.
Tusen tack Cicci & Stefan för allt! Och ni andra för sällskapet:)

Klockan är alldeles för mycket och jag som inte gillar att vända på dygnet. Det är nåt jag har väldigt svårt för. Därför är klockan ställd på 9.17 imorgon bitti så vi inte sover bort hela dan!

Då blir det hämta barn och hund och bege oss i backen för grillning. Jag älskar sånna dagar!:)

Natti!


2 kommentarer:

  1. Jag kastar in en gissning på att den fantastiska karln du har vann? Han är ju ofta bäst på allt, så säkert även bowling. Vinner man nå pris om man gissar rätt? Sån här blogg-tävling. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry lorry! Men på tjej-banan så vann jag!;) och totalt av alla hamna jag tyvärr just baki min älskade man;p

      Radera