onsdag 29 februari 2012

The big day!

Insåg idag att imorn är det mars. 1 mars. Vad hände då? Jo, pt-online börjar. Så nu första veckan blir det att registrera varenda liten smula jag äter.

Tomas har fotat och mätt mig. Åh herregud vilken syn på bild?! Det ser liksom ut som om hela överdelen, från magen och neråt, har fallit ihop och tryckts ner och jag ser ut som barbapappa fast barbamamma med två spinkiga pinnar till vader under.

Kommer inte att lägga ut nå bilder. Inte nu iaf.
Men måtten kommer här:

Vikt: fyller i det på morgon 1 mars.

26 arm
72 midja
94 stuss
58 lår

Jag kommer äta som jag brukar (eller det vette tusan om jag vågar avslöja hur dåligt jag äter?!) första veckan för att få feedback till nästa vecka.

Så ge mig en lycka till spark och peppa mig gärna på vägen!

Tjoho!

6 kommentarer:

  1. Lycka till! Det ska bli spännande att se hur det går! =)

    SvaraRadera
  2. Hejja hejja! Hä kommer att gå kanoners :) pepp pepp

    SvaraRadera
  3. Lycka till!!!!!!! Hejja!!!

    SvaraRadera
  4. Tack alla! Jepp, hejn kommer gå galant! :)

    SvaraRadera
  5. Hejja hejja!!!! De kommer att gå jättebra! :)

    SvaraRadera