lördag 4 februari 2012

Sickness del 2

För ett tag sedan bar jag över en ledsen trött Kevin från hans säng till soffan i vardagsrummet. Han har ju haft feber i några dagar nu, men idag var han feberfri och sitt vanliga jag, tills för ett tag sedan, då vakna han och klaga på ont i örat. Aj, aj, aj, så ont han verkade ha. Och vad hjälplös jag kände mig.


Jag är inte så att jag ger medicin "i onödan", men ikväll gav jag honom flytande alvedon, vilket verkar ha hjälpt. för han somna om tillslut.



Håller tummarna att det inte är sämre imorn!


By the way så verkar mitt förra inlägg ha försvunnit!? Tror jag fiffla nå fel med iphonen och blogger-appen...


Hade bara skrivit nåt i stil med hur kass jag är på att dricka ett glas vin typ en vanlig fredagkväll. Det slutar oftast med ett glas fanta istället. I slutet av kvällen har jag hunnit glömma vinglaset så det står där halvfullt (eller halvtomt?;) och alldeles bortglömt.


Kanske att jag någon gång blir nog vuxen och lär mig uppskatta vin ännu mer?


Men på tisdagkväll blir det ett eller två uppskattade vinglas med härliga kollegor i Sthlm!

Natti!

2 kommentarer:

  1. Kul att du har börjat om att blogga, det ska bli spännande att se hur det går med träningen för dig!

    För mig rullar det på bra. Jag har precis avslutat PT-online, men tänker nog köpa endast träningsprogram några gånger till!

    SvaraRadera
  2. jajjemen, imorgon åker jag till huvudstaden :)
    ska ut med några bloggers och käka imorgon sen ska jag jobba fm på kontoret i sthlm, möte med en av våre kunder på em, ut med kollegor och kunder på kvällen på tisdag och hem på onsdag morgon, tror planet går 08.30 :) ingen tid att slappa!

    SvaraRadera