måndag 27 februari 2012

Photoshop second time!

Haft photoshop kurs ikväll igen. Jag blir klokare och klokare. Kul när man förstår mer och mer.


Gjort om ego-bilden till bloggen. Eller Tibban har gjort om den och visat på den hur man kan släta till, ta bort lite rynkor osv.

Och med tanke på hur jag hört folk läsa min förra logga; Family, Happiness, Fashion & Passion, så fick den åka. Hörde hur lent det lät. Som Steffe sa, haha, låter som en parfym(?) Hahahaha, ni skulle hojta, för jag märker ju att det lät väldigt fjolligt när man läser det på det viset. Som säkert dom flesta gör utan att tänka på det. Så nu fick bara mitt kära namn stå kvar;)



Här är en till jag gjort om:
Före:



Efter:
Ni ser att den blir skarpare med ljusare snö. Använt lite kurvor och maskar hit och dit.
Kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar