onsdag 7 april 2010

Trudelutt

Tack för alla tips!
Har kanske blivit liite klokare iaf. Synd bara man inte hade en sångröst som mariah carey, eller sångröst överhuvudtaget ska jag säga. Då hade man kunnat vara sådär romantiskt och sjungt själv för karln. Och tvärtom hade ju varit ännu bättre, men jag lovar att det vill ingen på bröllopet...
Min blivande är faktiskt bra på det mesta. Han är en sådan som kan i princip allt, mensa IQ, allmänbildad och händig. Men är det nånting som han inte kan så är det just sjunga. Tur han har charmat mig på annat sätt;)

Annars så är ju just en gitarr, en karl och en bra låt nånting som kan få mig att rysa. På ett bra sätt. Så jag hoppas ju pappa drar fram gitarren & kanske även munspelet på bröllopet och sjunger en trudelutt. Det hade varit guld :) *Pik, pik*

Love/C

6 kommentarer:

  1. Jaa vi får välan se vad som händer !!
    Kram Pappa

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen ett speciellt samtal som gjorde mig jätte glad och nyfiken :-)

    Jätte tråkigt det där med din bror. Martin berättade "/ Så himla sorgligt.

    Jo jag måste verkligen försöka ändra tankesätt och leva för dagen. När Martin och jag förlovade oss och det blev tal om bröllop hade jag inte många timmars sömn. Jag kunde ligga vaken i timmar och bara tänka på klänningar, bordsdekorationer, ringar osv osv. Ibland ville jag bara skita i allt för att slippa alla nattliga tankar, haha Men nu har det blivit mycket bättre med de och tänker att alt inte kan vara perfekt hela tiden :-)

    Jepp vi ses i morgon vid 17 tiden :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Om du är ute efter en låt med en karl och en gitarr.På vår vigsel hade vi Ulf lundells Kärleken förde oss samman...väldigt fin låt...skriven speciellt för bröllop. Tåls att lyssnas på...om man vill ha någon med svensk text. Hoppas allt går bra med planeringen ...
    kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Virus i balanssinne lät inte kul!Jag har fått 2 mediciner nu och ger det inte med sig med dessa så måste jag nog ringa igen.Men som du säger,man drar sig in i det sista.Oftast är det Ante eller mamma som tvingar mig ;)

    Din sambo låter som min.Händig,smart och duktig på det mesta,men sjunga det kan han verkligen inte ;)

    SvaraRadera
  5. Hehe jag gillar noveller! =)
    Men jag håller med dig. Tyvärr finns det för många av den sorten!

    Mina föräldrar har alltid sagt att Tomas pappa är 1000-konstnär. Att de inte finns något som han inte klarat av. Han har lixom varit en liten idol för dem =) Jag misstänker att tomas har ärvt mkt av honom! =)

    Ps. Shirley Clamp och Sonja Alden har ju många fina låtar.

    SvaraRadera
  6. Blir ju nästan rörd då du höjer mig till skyarna på detta sätt. Tack älskling.

    Chansen är nog stor att du blir utan min skönsång på bröllopet, men du får ju höra min vackra stämma mer än både du och mina barn önskar i hemmets trygga vrå. :)

    Puss på dig

    SvaraRadera