måndag 19 april 2010

Igår startades en utmaning som Monstermalla fixade. Så nu är det slut på slisk under veckorna för min del. Inge dricka, godis, chips eller fika.
Igår kvälls hyrde jag och Carina "All för min syster" som förövrigt var bland det bästa jag sett, men även bland den jobbigaste jag sett. Men då kom första prövningen, jag utan godis med film, det stämmer inte. Men det gick bra. Hade fullt upp med tårarna.

Angående Iphonen så rekommenderar jag den starkt! Är som en liten handdator. Dock ett "fel" jag hittat är att bluetooth inte funkar så bra. Men det är så mkt. annat som överväger det!

Fick ett mail om Islandresan. Vi får tillbaka alla pengar eller får boka om datum om det inte går att åka då vi tänkte åka. Phew. Känns då riktigt skönt, men jag vill ju att det blir av då man tagit ledigt från jobb och fixat barnvakt/hundvakt... Måste kolla upp hur det verkar nu.

Nu inväntar jag Cicci för en långprommis i det härliga vädret! Senare idag ska jag på Sinnenas Atelje för att prata brudbukett och efter det är det 30-års fika för Linnea. Grattis Linneá!! :)

Kikar in hos er ikväll!
Kram/C

3 kommentarer:

  1. Vi ska nog fixa utmaningen! :D
    Skönt att ni får boka om/tillbaka pengar om det inte går att åka!

    SvaraRadera
  2. Fan vad du gör det bra, jag kan verkligen inte se film utan godis..omöjligt!!! Duktiga du!! =)

    SvaraRadera