torsdag 15 april 2010

Bröllop & Island

Bröllopsdröm nr.2 hade jag inatt. Denna gång hade jag panik över att vi glömt fota oss innan bröllopet, dom allra närmsta inte kom och själva vigseln kändes katastrofal, en massa fel blev det. Oj,oj vart ska detta sluta...?

Med våran otur så blir väl Islandsresan om 2 veckor inte av... Hoppas vulkanen lugnar ner sig så vi tar oss dit och hem, sen får den sätta igång igen;)

Sen så har jag bokat konsultation hos Sanna på Paus/Puls för bröllopsfrisyren. Längtar! :)

Någon som vet nån bra hemsida där dom säljer slipsar & näsdukar till bra priser?

Snabbuppdate blev det!

Kram/C

Update!: Kom ju på att jag har en McGyver pappa som kan fixa allt. Och eftersom han målat x antal slipsar så kunde han fixa slips & näsdukar precis som jag vill ha dom! Great pappa! :)

9 kommentarer:

  1. vilka drömmar du har :D har tyvärr inget slipstips, minns inte vart vi hittade leons, men jag brukar googla det mesta :)

    SvaraRadera
  2. Varför inte bara kolla på Dressman?

    SvaraRadera
  3. Haha jag vet,det var det fulaste jag sett faktiskt och så är det ändå jag.Skrämmande! :)

    Så ni ska till Island?Och göra vad?Semester?:)

    Yes det blir partaj på lördag.Dom har då inte ringt från jobbet och ringer dom imorgon så tycker jag att jag kan neka.Tjänar inte direkt så mkt på att jobba en dag ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Haha, jamen jag börjar sätta igågn med oxfilen redan nu då! :D
    Nämen jag gillar verkligen att laga mat och testa nya rätter. Nu ska jag ju inte påstå att jag gör fantastisk man varje dag...men ibland :)

    Schyrre med en papps som kan!

    Näe, jag har nog varit in på MQ 2 ggr sen gallerian öppnade haha så det är nog inte mig du sett, men om personen i fråga är snygg kan du låtsas att det är jag!
    Jag ska komma in och säga hej till dig ngn dag då jag traskar in till stan.

    SvaraRadera
  5. HAr du bestämmt klänning? Vet att du hade bilder för ett tag sedan på fina klänningar.

    SvaraRadera
  6. Hej hopp!
    Jag börjar lyssna in mig på låten direkt.Återkommer kring ljud och sånt, jag har ju lite kontakter ;)

    SvaraRadera
  7. Ha ha, vilken dröm! Jag har också börjat drömma om bröllopet. I natt hade alla gäster brudklänningar men inte jag, jag hittade inte min blivande man och skorna var fel färg, gästerna sjöng ja må du leva osv. Antar att bröllopsstressen börjar närmasig :P

    Trevlig helg!
    /Linnéa

    SvaraRadera
  8. Drömmarna är verkligen inte trevliga, haha

    Jag hoppas verkligen att ni kommer iväg på er lilla resa. Så himla typiskt att det ska ske just nu.

    Så kul att du får slips och näsduk precis som du vill ha dom :-)

    SvaraRadera
  9. Ha,ha
    Tusen tack för den fina titeln dotra min. "McGyverpappa" !! Bättre än så kan det ju inte bli!
    Kram
    McGyverpappan

    SvaraRadera