måndag 12 april 2010

I´m back

Finally är viruset borta. Måste delge att det var tack vare Tomas. Mig kan man bara "tacka" att det kom dit... Om ni får hem nåt som heter Security Tool så har ni garanterat nåt virus som går ut på att lura en att det ska skydda datorn från virus. Inte speciellt farligt, men förbollat irriterande då det ploppar upp hela tiden vad man än öppnar och man får inte öppna mappar m.m. heller.

Men nu funkar det bra igen. Thanks darling!

Idag har vi tillbringat mesta tiden hos Cicci med familj. Bjuden först på lunch jag och grabbarna. Grattat vår mormor som fyllde 76 år. Promenixat i över 1 timme. Sen bjuden på middag. Tack vännen!
Har även hunnit förbi Maria & Björn och spanat in deras nys hus. Oh my! Så underbart!
Nu blev jag grymt sugen på att först vinna flera miljoner (ok, det är man väl alltid sugen på) sen bygga ett flångnytt hus med en W A L K - I N C L O S E T. Det var ju pricken över i:et;) Men det bästa av allt. Leja bort allt. Oj så skönt det hade varit. Men drömmar förblir drömmar så länge man inte gör nåt åt det och det är lite svårt att bestämma att man ska vinna flera miljoner...

Alltså... jag måste bara bjuda på detta jag ska skriva. Ni kräsna behöver inte fortsätta läsa... höhö

Fiskfitta brukar Tomas säga då man inte får någon fisk. Nåt annat inom det fick jag vara med om för någon dag sedan...

Jag och Kevin skulle hoppa i duschen. Jag stod i trosor och har lingonveckan. Kevin kommer och kramar mig runt benen, sådär så han står med huvudet i höjd med låren/"mellandelen".

Varav han säger; "phisk" lite förvånat.
Vad sa du? sa jag.
Kevin: phisk.
Jag: Sa du fisk?
Kevin: Jååå:)

Jag: Asgarv och duschen på en gång.

Hahaha. Stefan, som är en i revygänget, tyckte det skulle bli en bra revyscen...

Nu dags och ta igen allt bloggläsande!

Kram/C

8 kommentarer:

  1. Hahaha, härlig kommentar där :D

    Ang trosorna, jag gillar inte såna som skär in i fläsket så jag brukar ofta ta en stl större men det där var nog gravidtrosorna från i somras :P Byxorna är också stora i storleken för jag har small i vanliga fall, så det var nog inte så knasigt då jag tänker efter :P

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. så du delade med dig av det.. :)
    Så går det då du har en karl som alltid får en massa fisk... Pojken känner mycket väl igen doften.. ;)

    SvaraRadera
  3. Hahahaha !!!
    Vaken unge...hihi !

    ***
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHA det bästa var ändå en liten grabb som min släkting har. Han var runt tre år å duschade med sin mamma och sa "va e de där?" o hon svarade "en mus". Så säger han "den är ful". Hon skrattar lite sådär generat och säger "tycker du det?"... Å så frågar han "är den DÖÖD?". HAHAHA

    SvaraRadera
  5. hahahaha!!! Jag tror jag dör alltså!!! :D
    Och det som Jess skrivit här ovanför var ju gode bra det också :D

    SvaraRadera
  6. Hahaha barn är härlig och oftast ärliga=) hahaha

    SvaraRadera