måndag 19 april 2010

Nu inser jag hur mycket jag har småätit på dagarna. Hur mycket slisk jag stoppat i mig varje dag då jag inte får äta nåt nu.. T.ex. Hemma, får inte ta lite chips eller godis som ligger i slisk-skåpet. Eller då vi var hos Cicci idag där hon bjöd på fika, och nu när vi är hos mamma som har en chokladkaka framme, och sen då vi ska på 30-års fika.. Man märker vad man haft då man inte längre får det.

Fast det har egentligen inte varit så svårt, kan bero på att det går sämre med "pinnarna"..
Men det ska bli grymt intressant att se om det blir nå resultat:)

För övrigt så blev det inge på sinnenas ateljé då hon var fast i Bangkok. Det är ju ingen brådska, än.
Har även fått veta att lokalen vi helst ville ha till bröllopsfesten, nu är ledig våran dag. Får se hur vi gör..

Nu har jag testat blogga via iphonen, funka bra:)

kram/C

5 kommentarer:

  1. Jädra duktig du är!
    Jo min utmaning var att motionera 5 dar i veckan, går bra var på en prommis igår och idag har jag till och med joggat! :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med en iphone, jag är supernöjd med min! Jag vet att du aldrig skulle ge ut det till någon, jag mailar det nya på facebook :) Hoppas att allt är bra med Er, hälsa familjen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha men jag skriver som en kratta... du fatta ju i alla fall vad jag menade=)
    Däremot tror jag inte att jag fixar 1kg i veckan men träna 6 dagar det ska jag göra=)

    SvaraRadera
  4. Tja!
    Det är alltid bra att röra på sig. Insidan räknas också, för den andra sidan är du så fin på, så du behöver inte tänka på några kilon!

    Appro på mat och "halv åtta hos mig". Tackar för erbjudandet! Jag tycker verkligen om att laga mat, men den bistra verkligheten innebär isåfall att vi alla skulle sitta på en byggarbetsplats, men en spis med tre plattor, frysen i källaren och senapsgult kakel i köket... Jag tror jag väntar på lite mer uppdaterat hem att visa upp :)

    Ha´t så bra!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha så C finns bara för att det ser snyggt ut eftersom att det inte finns nån direkt annan funktion för det egentligen. Men det är ju samma sak med Z,X och W. Varför kan inte X bara stavas ks som det låter?! Fixa-Fiksa hahaaha.... Ja gu vilka tankar.

    Grillfest lät skit mysigt. Jag sa åt Sandra att jag kan ta med mig en älgstek som vi kan grilla, super gott! :-)

    SvaraRadera