onsdag 14 april 2010

Dagens

Idag har vi haft klubbdag på jobbet. Så det har varit lite mer än vanligt. Riktigt kul! Har just kommit in från en längre prommis med Barbro, skönt då man väl har gått.

Vi har ju en intern tävling på jobbet mellan mig, Kicki & Sandra där vi får rita ett streck för varje gång vi tränat minst 40min. Den som har flest streck på 1 månad vinner. Detta är andra månaden och första gick åt pipsvängen.
Det började bra, men sen vart nåt fel och det slutade med att Sandra hade dubblat mig och Kicki gått om mig. Damn! Så jag och Kicki är skyldig Sandra en middag ute..

Denna gång ska jag sköta mig bättre. Det vi ändrat på nu är att man får räkna in all sorts träning. Även promenader. Tidigare körde vi bara på cross-trainern. Så nu måste jag peppa mig själv! Heja Carola!

Wille har äntligen kunnat ta fram cykeln och börjat cykla.

Han var så snabb med cykeln så jag hann knappt ta någon bild på honom. Han kör fortfarande med stödhjul, men innan sommarn är slut kanske han vågar sig på utan? Sen är det dags att köpa större cykel åt honom och då blir det lillebror som får ärva denna.


Kevin körde bobby-car:



Och han var inte lika snabb som storebror så han fastna på lite fler bilder:



Sötnosar!

Jag hämtade upp Wille efter jobbet och åkte förbi Cia där Anna var och höll homeparty. Jättefina grejer! Men jag höll mig från att shoppa. Gode duktig! Sorry Anna ;)

Nu dags för sängen!

Kram/C

7 kommentarer:

  1. Riktigt säkert att dom är sötnosar!! =)

    SvaraRadera
  2. Helt klart sötnosar !!!

    Då Edith skulle lära sig cykla tog vi bort pedalerna på cykeln i några dagar, så hon fick lära sig var balansen ska vara och bara skjuta på själv med fötterna och på nån dag cyklade hon själv !

    ***
    KRAAAM EVA

    :)

    SvaraRadera
  3. Det är ett riktigt jävla träningspass att ha med Norah på stan numera.Hon har alltid varit den ultimata och suttit tyst och stilla i vagnen,men nu ere andra bullar! :) Men som sagt,det går ju förmodligen över när hon blir äldre,men just nu ska hon aldrig mer få följa på stan ;)

    Norah har haft pappa-perioder också.Men nu är det extremt då Ante inte får göra nåt = Jag får göra allt.Men det går över det också!han ska få ha en heldag med henne på söndag då jag har planer på att ligga bakis ;)
    Ska ni partaja nåt till helgen?
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så härligt våriga bilder=)

    SvaraRadera
  5. Återigen slås jag av hur lika de är....Shit alltså!

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad kul att du hittade till min blogg och otroligt att du kände igen oss från att vi har varit i butiken. Imponerande för nån som ser en miljard människor om dagen! =)

    När skattepengarna kommer så kommer jag in och tar ditt barnvaktserbjudande och shoppar loss! =)

    Vilka fina killar du har.

    SvaraRadera
  7. Hade oxå behövt röra på mig lite, men inte allt för mycket så att klänningen blir för stor, haha

    Härligt med kids! Jätte fina bilder på killarna :-)

    SvaraRadera