torsdag 1 april 2010

Glad Påsk!

Mina små "påskkärringar" har inte dykt upp ännu. Mest troligt flyger dem förbi svärmor imorn och pausar där några timmar då mamman & pappan måste knega.
Men sen är vi lediga och på kvällen har vi middagsbjudning.

Lördag beger vi oss mot buschigare ställen. Först hälsa på Åsa, Simon, Hampus & Viggo som befinner sig på Åsas hemmaplan under påsk och sedan bege oss till våran lilla stuga som vi ska få mysa i i 2 nätter.
Söndag kommer nog bror & Anna förbi och joinar oss i stugan till måndag.
Ska bli great!

Maten & allt slisk (som jag inte skulle äta) är köpt. Fleecestället och alla mjuka, sköna kläder ligger och väntar på mig och barnen längtar ihjäl sig.
Så hinner jag inte skriva nåt mer får ni ha en trevlig Påsk!

Kram/C

7 kommentarer:

  1. Ha en superbra påsk gumman!!:) Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Nä jag är Kalix-bo från börjar, bodde där tills jag var 20 sen flyttade jag med en kompis till piteå, så nu har jag bott här i 10 år till sommaren förutom ett litet brejk i Umeå på 2 år (pluggade) :)

    Vi gifte oss i Öjebyns kyrka och sen hade vi festen på Furuborg. Riktigt lyckat :)
    Vart ska ni vara?
    Tips..jaa, vi ville ju ha lite budgetbröllop så vi började köpa grejer rätt tidigt - min klänning och skor köpte vi i sthlm för 2700 då vi ändå var dit. Inbjudningskort och sånt gjorde vi själva. Men jag tror nog bästa tipset är att börja i tid så man inte behöver stressa! Fast det verkar ni ju ha gjort!

    Ha en fin påsklördag!

    SvaraRadera
  3. Hej! Snygg header. Ja jag ska absolut svänga förbi nästa gång jag är på stan så du får se han=) Han fick problem med magen av mjölken men han har problem med utslag också. Fast det tror dom beror på annat. Trist är det iallafall då det inte bara får vara bra, men det ska nog gå till sig tillslut. Antar att du längtar till bröllopet?=) Hoppas ni har haft en trevlig påsk!

    SvaraRadera
  4. Haha visste är det omöjligt svårt att hålla sig ifrån allt slisk helst vid tillfällen som påsken haha
    Hoppas ni har haft en bra påsk=)

    SvaraRadera