tisdag 27 april 2010

Island

Yes, I know. Jag tjatar om Island. Men tänkte ändå höra om det är någon som varit på Island och vet vilken typ av kläder man borde ta med sig?

Ronny & Anna har varit här på middag idag och vi kom fram till att det nog behövs varma kläder. Mest troligt blir det en tripp till vulkanen också, OM vi hittar nå turer. Sweet:)

Wille kommer bo hos mormor när vi är borta. Han jublar:)
Kevin kommer bo hos farmor. Han förstår nog inte riktigt..:)
Barbro kommer bo hos Stefan. Hon har ingen aning...

Men alla kommer ha det bra. Det är nåt som är säkert. Trots att vi är på Island och barnen i Piteå.

Här kommer 2 bilder från helgen.


Vackra Cicci & Jag


Sandra, Cicci, Vettan & Jag

Underbara vänner!

Kram/C

2 kommentarer:

  1. Nej,men det kändes bara så hopplöst när jag kom hem.Som det känns nu så kommer jag att vara a-lös i sommar och det känns inte okey :(
    Tack ändå för dina peppande ord :)

    Vilka fina bilder!
    Och hjälparns vilket glansigt hår du har!
    Ge mig! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jo, det stämmer! Visste inte du det? :) åh, när
    När är det ni far?? Vill också dit :) lyllo dig som har varit i ume i helgen och träffat min fina kusin!

    Ha det fint!

    Kramar

    SvaraRadera