tisdag 11 maj 2010

Träning

Såhär känner jag för träning.

Även för min del skulle det vara grymt nyttigt och bra att träna. Kanske jag slipper fler gropar på låren/arslet. Utåthängande mage för att magmusklerna inte längre orkar hålla ihop. Snyggare, fastare armar i förebyggande syfte för gäddhäng. Vader, jag har inga vader. Jag är hästtjej men har inga vader? Vad hände!? Brösten har jag gjort nog med. Ansiktet skulle behöva några ansiktsövningar.
Men största felet på mig nu, enligt mig själv, är just magen. Och för min del, har jag insett, att det spelar ingen roll om jag skulle träna den för jag skulle ändå aldrig visa upp den p.g.a. att den ser ut som ett jävla russin.
Yes! Nu kan ni flina ni som varit avis på min "baywatch kropp". För den finns inte;P


Baddräkterna ser inte sköna ut "down there"..


Hur vältränad jag än skulle bli, så skulle jag aldrig bli av med överflödet av skinn på magen efter andra graviditeten.

Magen v.39


Hade pengar vuxit på träd så hade jag legat under kniven igen.

Men nu växer ju inte pengar på träd, tyvärr. Så jag får nöja mig med mina tankinis och baddräkter. Då var det bara det där arslet som skulle behöva träning... Ok, kanske dags för än mer träning?
Men jag vill utöva nån träning jag tycker är kul, typ ridning, fotboll, basket, innebandy... Kanske måste dra igång det där fotbollslaget i Blåsmark som for genom huvet på en och annan?
Har vart sugen och testa yoga också, aldrig testat men läst att man samtidigt hittar sitt "inre kompass", tyckte jag lät nog djupt för mig.
Jepp, träning it is!

3 kommentarer:

  1. Jag har mer slapp-pattar jag, små skryngliga pungar liksom. Ingen ide att träna där - tur dom ska vara dolda för det mesta!

    SvaraRadera
  2. Jag är med på att spela fotboll :) korpen lag? Lördag blir super! Är det något ni inte äter? vad tycker grabbarna om för mat? Jag vet inte hur det blir med resan, vi får veta det när vi står på kallax imorrn om det blir nå eller inte. Jag ska på konferens resa med jobbet, så det ska bli riktigt kul :) Ha en fin helg!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju det som kan vara nackdelen med såpbubblor, att det blir fläckar. Både Martin och jag tyckte idén var toppen eftersom att det passar bra med dopet och det kommer barn som skulle uppskatta det enormt :-) Måste googla runt om man kan beställa fläckfritt någonstans :-)

    Innebandy ställer jag upp på om det finns fler som är sugna på att köra. Har lääänge sagt åt Martin att jag hade velat spela de. De finns ju så fina klubbor nu för tiden, hahaha :-) Yoga hade nog vart skönt tror jag men det är skit dyrt. Kring 4000/termin tror jag det var "/

    SvaraRadera