lördag 22 maj 2010

Skatterna

Igår skickade vi äntligen in deklarationen. Då vi har en gård som räknas som jordbruksfastighet/skogsfastighet så måste vi skicka in en NE blankett också som hade en himla massa olika rutor som man kunde fylla i.

Många tar hjälp av en revisor för detta, iaf. första året, vi tog hjälp av Christoffer (Tomas kusins man) så nu är det gjort. Tack för hjälpen!

Mina bästa skatter får ni bild på här:
Kevin i farten

Wille chillar

Bredvid Wille ser ni en av de 2 kuddarna jag köpte på Åhlens i Umeå. Lite färgklick på soffan!
Köpte även denna fina bricka där på Åhlens:



Och titta så gröna fingrar jag och Wille har:
Tror det är lite trångt för vissa där nu, så idag blir det att flytta ut dom till sina rätta platser får vi se om dom överlever;)

Ikväll är vi bjudna på middag och Maria & Björn. Kommer bli lovely!
Jobbar kort dag idag, 12:30-16:10, sen ledig i 2 dagar!
Kram och trevlig helg! /C

3 kommentarer:

  1. Hoppas att Krilles hjälp räckte...hörde dock att han presenterat huset i totalt kaos...*suck* jag såg hur det såg ut när jag kom hem på morgonen från jobbet
    ..illa,illa ...jag har jobbat mer än nog hela veckan så jag har jobbat super mycket hela veckan och lämmat huset i hans vård...det skulle jag inte ha gjort...Hoppas allt är bra med er och att all bröllopsplanering går bra!!
    /Jessica

    SvaraRadera
  2. Nu funkar det!! :) Det var riktigt roligt igår! Vi måste snart göra om det igen och då kanske du med kan ta dig ett glas :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Super fina kuddar! Kul med en liten färgklick. Har funderat på grönt bland allt vitt och svart och tänkte köpa en grön stor matta från ikea men bangade, haha va feg man är. Just nu känns det som att man inte orkar fixa det fint här hemma när man vantrivs så fruktansvärt. Men men det kan vända när som helst :-)

    Skönt att lönen kommer snart så att man kan piffa till i garderoben lite iaf :-)

    Hoppas ni haft en bra helg!

    Kram!

    SvaraRadera