tisdag 25 maj 2010

Brun utan sol?

Det ska gå, att bli brun utan sol alltså. Och jag som jobbat alla soliga dagar nästan får ta till lite fusk. Speciellt då jag vill vara extra fin och fräsch till bröllopet.

Jag har solat solarium nån enstaka gång. Men har nu även gett på mig brun-utan-sol creme.

Denna:

Köpt på Jowa, 149:-. Det roliga med denna är att det finns en tabell (som ni kan se under korken) där man kan ställa vilken färg man vill ha. Ljus eller mörkare.

Så nu har jag smort benen med det mörkaste, läste en som testat det och hon märte knappt nån skillnad trots att hon tog det mörkaste. Och ansiktet med mellan. Så får jag se imorn om jag är brunare, fräschare eller bara fläckig eller som vanligt.

Ska uppdatera er då.

Har ni nån ni rekommenderar?

Nu D.H!
Kram/C

2 kommentarer:

  1. Du är snäll du, men det går bra =) Jag funderar också på om det är en tand men jag har då inte känt någon...

    Prova Doves brun cutan sol - hudkräm, den tycker jag är suverän!!

    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  2. Hoppas den funkar bra och inte lämnar fläckar. Före och efter bilder? :-)
    Jag hatar verkligen brun utan sol som blir ojämn, så fult!

    SvaraRadera