tisdag 11 maj 2010

Bröllopet

Bröllopet närmar sig.
Kan nu äntligen bocka av bokningarna på följande:

Känns riktigt bra alltihop!

Helgen har bestått av möhippa för Linneá. Ett härligt gäng tjejer och skrattfylld kväll. Tror och hoppas Linneá var nöjd:)
Söndagen begav jag och grabbarna oss till Grans på Djurens dag, mötte Ronny & Anna + Ebba. Sen tog vi ett studiebesök på assi då Tomas jobbade. 2 illa-luktande ställen enligt barnen, men ändå roliga:)


Själv funderar jag till & från på min möhippa, hur jäkliga kan dom vara? Nyfiken som en strut som jag kan vara så ska det bli spännande att se vad dom har hittat på för fanskap;)

Tomas är långledig och tillbringar mesta tiden på fiske,oftast med barnen. Är stolt över min duktiga sambo som aldrig ser nåt hinder med att ta med barnen överallt. Dock innebär detta att jag är brädad för det mesta.. Allt har sina för & nack-delar..

Ser DH och känslorna som uppstår då man ser hur den där Eddie har vuxit upp är jobbiga, speciellt då man vet att det finns barn som har det så... Inte konstigt att vissa blir som dom blir.

Kram/C

2 kommentarer:

  1. så himla kul med all planering, fast lite stressigt kan jag tänka mig :)
    möhippan blir säkert skoj, vad det än blir. Jag var nyfiken i en strut och TYVÄRR råkade en av mina systrar försäga sig lite hehe :P

    SvaraRadera
  2. Oj så skönt att alla blommor är fixade. Måste oxå ta tag i det snarast :-) Mycket planerande just nu, hoho... Har kikat på tv3play på vårt bröllop i era händer, där kan man få en hel del inspiration. Tex istället för ris så kan man blåsa såpbubblor :-)

    SvaraRadera