måndag 3 maj 2010

Bilder från Island

Fåtal bilder från trippen...

Brorsan & Anna:


Som taget ur "Sagan om ringen":


Anna & jag njuter av go´drink:


Tjolahopp!



Ronny flyter i salta lagunen:


Beautiful!


Vulkanen spottar ut mer aska:


Vulkanen mullrar i bakgrunden:

Ridtur på Islandshästar:


Vacker kyrka:


Val med soja och grönsaker.


Geijsern Strokkur. Kunde spruta upp till 35 meter.


Puss vid vattenfall


Blå Lagunen
Finns en drös fler bilder på min facebook. Kika in där vetja:)
Nu är det sent, måste sova...
Kram/C

6 kommentarer:

  1. Åh, vilka härliga bilder!! :)
    Haha, jag hoppas min träning ger liiiiite skillnad om jag lyckas pressa mig själv ordentligt under 4 veckor, jag hoppas det iaf :P
    Jag kan vara tjurskallig då jag väl gett mig in på ngt :D

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha haft det toppen, har redan kollat på alla bilder på FB!!!

    SvaraRadera
  3. Ja vi såg ju alla bilderna igår och det var mååånga och otroligt vackra...jaa de flesta iaf...hihi !
    Ska kolla mer på FB sen...

    ***
    KRAAAM EVA

    :)

    SvaraRadera
  4. Vikla underbara bilder! :) Ååhh, skor från friis & company!! Jag älskar de märket! Ser fram emot att få se dom på dig :) Vad säger ni om middag? Har ni tid nån dag?

    Stor Kram och hälsa familjen

    SvaraRadera