onsdag 26 maj 2010

Brun utan sol - Update

Jag och pojkarna tog ett bad igår, så jag passa på att skrubba kroppen på äcklig död hud så det skulle bli så bra som möjligt.

Smorde in benen med det starkaste. Och det blev väl lite skillnad. Uti fötterna vart det nån rand, som det kan bli ibland, tur det är sämre väder så behöver jag inte visa upp dom. Men annars ser det jämnt ut. Fast lite mer färg hade det kunnat bli tycker jag. Får köra en omgång till.

Ansiktet smorde jag ju med "mellan" färgen. Märkte ingen skillnad efter 2-3 timmar som det stod att man skulle göra, otålig som jag är så smorde jag in mig igen.
På morgonen märkte jag skillnad!
Lite halvpanik att det inte skulle se så fejk ut som det är;) Pudrade jag på med ett ljust puder. Men det är nog rätt ok ändå. Beroende vilket ljus jag ser det i.
När jag satt i bilen imornse för att skjutsa barnen på dagis så såg jag mig själv i backspegeln, såg Kevin, mig själv igen. Oj, man kunde tro han var adopterad, eller kanske jag!? :)
Men arbetskamraterna och Tomas tyckte det såg bra och naturligt ut. Så jag litar på dom. Men tror det räcker att smörja 1 gång nästa gång...

Så testa den! Men skrubba er ordentligt först.

Jag, Kicki & Sandra körde ju en cross-trainer tävling under 2 månader. Vinnaren skulle bjudas på middag på Challenge. Så ikväll bjöd jag och Kicki Sandra på middag. Hon vann och med bravur!

Imorn är jag ledig. Funderar på att dra till Luleå på dan för lite lagerhaus där jag sett en fin bok som skulle kunna passa som gästbok på bröllopet. Cicci eller nån annan som ska joina?
På kvällen är det dags för Tomas att äta på Challenge med jobbet. Nå gammelfolk som fyller 40 år tydligen ;)

Kram/C

2 kommentarer: