tisdag 18 maj 2010

To do-lista

Vi har några grejer som ska göras. (Lista åt mig själv som jag sen kan bocka av förhoppningsvis)

Hemmafix:
  • Kratta
  • Fixa blommorna
  • Olja in altan
  • Snickra altanbord/stolar + målas
  • 4 tavlor

Bröllopet:

  • Kika på logen Käcktjärn (På måndag)
  • Festprogrammet. (Tack o lov fixar Cicci & Stefan en hel del på det också)
    Men vi ska fixa: Bilder. Ordspråk. Illustrera framsida. Snapsvisor. Bordsplacering. Presentation på alla gästerna.
  • Gästbok
  • Bildspel
  • Bord & stolar
  • All dekoration
  • En massa till...

Musiken är på gång. Blir tyvärr inte Frullan som sjunger då hon just fått en liten snygging. Istället kommer Sandra ställa upp! Och pappa som gitarrist:) Känns jättebra!

Sen har vi en "hälsa-på-lista" också som vi måste och självklart vill beta av. Men då man jobbar handels-tider, ungefär 10-19 så går som hela dagarna bort.

Jag jobbar ganska många dagar/vecka. Inte alltid hela dagar men det är inte så lätt att hälsa på folk på f.m. då många jobbar då.
Angående jobb så kommer jag agera ställföreträdande butikschef i sommar då Sandra är på semester. Eller jag ser det som att jag bara har extra uppgifter på kontoret, samtidigt som man ska se till att allt rullar på. Så det kommer bli väldigt intressant, utmanande och kul.

Har suttit i photoshop någon timme nu för att fixa inför nå tavlor:) men dags att lägga ner för ikväll, ibland behöver man en paus, för att sen återgå och se helheten igen. Då brukar det bli bäst!

"Fånga dagen - Imorgon kan det vara försent"

Hugs/C


1 kommentar:

  1. Min to do lista är oxå lååång. Att de är så himla mycket att tänka på och göra till ett bröllop. Som tur är ska vi försöka göra det så enkelt som möjligt :-)

    Tiden bara rinner iväg!

    Jasså de är dig man ska kalla chefen? Hihi!

    SvaraRadera