fredag 5 november 2010

Rutten?

Jag: "Ni får bada tills vattnet är slut." Därefter öppnade jag så att vattnet började rinna ut...
Wille: Tar upp en minihink och fyller den med vatten. Så, då kunde han sitta där hur länge han ville eftersom vattnet inte tog slut förrän han hällde ut vattnet ur hinken;)
Sötnöt!

(Vadå stelt leende?;)

Jag håller på att ruttna upp inifrån. Eller iaf. under ena tumnageln. Kommer ni ihåg den där randen/sprickan jag berättade om på tummen? Jag fick ju var under nageln och det dunkade en massa och det var synd om mig.
Nu har jag inte ont, men nageln är fan i mig inte snygg för fem öre. Den är mer svart/grön än på bild. Så idag tvingade Sandra & Kicki mig att boka en tid på vårdcentralen, för den börjar nog släppa lite på sidan. Och det är inte en blånagel, det har jag haft så många gånger förr så det känner jag igen. Usch, bara jag får behålla den.


En anna konstig grej är på en av min fot. Märkte att jag var blå mellan stortån och långtån(?). Sen ser det ut som nå små bett? bredvid. Tror nån jättespindel har bitit mig. Ni märker väl om jag överlever eller inte.

Tycker också det är orättvist att bilderna inte gör mig rättvis. Förstår att ni inte tycker lika synd om mig då bilderna förskönar det hela ;) Nu ska jag sluta kröjma.

Jag hittade dessa wallies på Maggans Djungelkiosk, som förövrigt, för er som missat den butiken i Hortlax, är en grymt bra blombutik med en massa snygga inredningsgrejer också.



Och denna Cult Design "ficka" åkte upp bredvid Kevins säng, där kan han ha snuttarna.
I fönstret ovanför sängen står Cult barn lampan, nappbehållaren och sparbössan.

Har ju varit utan giftpinnar i snart 5 veckor! Med undantag 2 gånger då alkohol varit inblandat, då har jag smakat. Och det har gått galant. Hoppas det fortsätter såhär smidigt! Tyvärr visar det sig på vågen... Men vad är väl lite extra kilon motför ihopdimmade lungor?
Trevlig Helg!

7 kommentarer:

  1. Duktig du är som skippar giftpinnarna :D
    Men jag kan itne se dina bilder :S Får kolla om en stund igen...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Joooo NU kunde jag se dom :D Det var nog ngt tillfälligt knas :P
    Maggns Djungelkiosk ser ju ut att ha helsköna grejer!

    SvaraRadera
  3. Du är grym darling! Men nageln såg ju bra äckligare ut på bild.. Gulgrön och konstig? Den är nog inte riktigt riktig.. Puss

    SvaraRadera
  4. Åh, va du är duktig som har klarat dig utan giftpinnar! Fortsätt så! :) Soliga hälsningar och kramar från oss här i Key West!

    SvaraRadera
  5. Huvva med nagel och bettet. Nog klokt besöka VC för koll...

    Måste fråga: Vad gick de där asfina wallisarna för? Blev lite sugen på dem!

    Kämpa på Carola mot giftpinnarna! Jag är mycket imponerad!

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Fasiken så avundsjuk jag blev på wallies-arna.. å lite sur för att jag inte såg dom först, haha :) Men det blev i alla fall skitsnyggt!!

    SvaraRadera
  7. Bra du kollar upp det...

    Syskon-fest tycker jag def, vi ska styra upp!!! Datum är ju alltid ett problem att få ihop alla men det borde gå att lösa!! Vi kan ju prata om det nu på lördag =) =)

    Kraaaaaaam! =)

    SvaraRadera