tisdag 9 november 2010

Oops

Är inte allt för länge till jag fyller år. Och i present har jag bl.a önskat mig en gitarr.
Inte för att jag kan spela, men man kan ju lära sig.
Jag verkligen älskar när nån sitter och spelar & sjunger och folk runtom kan sjunga med.

Detta är en stor favorit för mig nu:

http://www.youtube.com/watch?v=xftXg7hf0O4

Hoffmaestro & Chraa - Highwayman

I love it!
Så här ska tränas då jag får min gitarr! Jepp. Jag vet att jag får en.
Imorse ringde en från Bussgods och frågade om Tomas var hemma, men jag informerade honom om att han låg och sov. Då sa han att han har en gitarr att hämta där. Oopsidäjsi. Fast vem vet. Tomas kanske ändrar sig helt nu? Annars så skulle ju ett piano passa fint här också, eller vad säger du darling?;)

Idag sa jag till pojkarna att jag hade önskat mig en gitarr då jag fyller år.
Då tyckte Wille att jag borde spara ut håret för det är så fränt när man svänger med det. Hehe, sötnöt!

Det blev snabba puckar efter jobbet idag. Hämta pojkarna, hem och äta och direkt till badhuset i Hortlax där vi mötte upp Eva för bad.
Var faktiskt en liten plan jag hade att dom skulle bli extra trött efter det och somna fort då vi ska upp extra tidigt imorn. Dom är inte van att kliva upp vid 6-tiden...

Nu börjar DH om!

3 kommentarer:

  1. Då är det bara börja spara ut håret då =) =) =)

    SvaraRadera
  2. Jag vet ett PIANO som skulle passa perfekt hos ER !!! Och det är helt gratis och funkar ganska bra ( kanske beror det dock på vem som spelar...hehe )...:) :) :)

    ***
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera
  3. Haha, jag önskade och fick en gitarr i fjol =) men jag vägrar ju börja spela typ Blinka lilla, jag vill spela Metallica direkt. Så då går det som det går..

    SvaraRadera