fredag 19 november 2010

Busy

Jobb. Familjen. Hemligt. Spännande. Förvånande. Vänner. Träning. Surrande. God mat. Angry Birds. Målande. Rörmokare.

Ungefär så har mina senaste dagar sett ut. Inget bloggande. Och inget bloggläsande tyvärr.

And tomorrow beger vi oss mot Skellefteå.
Har bokat plats på Boda Borg * 3ggr. tydligen. Hemsidan deras tjorvade, om och om och om igen. Gick inte att få tag på dom via telefon. Slutade med att jag mailade in min bokning.
Fick tillslut tag i dom via telefon iaf. Då skulle han ringa mig för att han undrade varför jag bokat 3 ggr.? Jamen skitsida. Då hade den funkat iaf. Fast det stod Error. Hän vart tjorvit.

Jaja
Nu en film med älskling.

Trevlig Helg!

3 kommentarer:

  1. Men tänk vad bra att du bokat tre ggr - du kan du iaf vara på säkra sidan att ni fått plats! ;)

    Ha så roligt i helgen!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Nää?! Spelar du oxå angry birds? Det är grymt kul=) Kram kram //Emma

    SvaraRadera
  3. Hej Carola! Jätte fin blogg du har fått ljus vit och fin :) Vet ej om du kom ihåg mig men är vän till anna eriksson och vi var på samma fest hos dom när dom firade sitt giftemål eller hur det nu var :) Aja hade gott! /Rebecca

    SvaraRadera