måndag 1 november 2010

Aloe Vera Party

Drog med mig Carina ikvälls på AloeVera Party hos grannen. Och det finns mirakelgrejer.
Två tuber har beställts. En som ska testas på Willes eksem som han ALLTID får på hösten/vintern. Och en som är en allt-i-allo gel, även till djur.

Jag vaknade med irritation i tandköttet imorse. Testade en AloeVera tandkräm på partyt och hipsvips så var det onda borta. Jag bör tillägga att jag är en sån som alltid varit skeptisk mot allt vad smorsel och sånt heter. Men detta är faktiskt nåt jag tror på.

Ska ta och testa det man dricker också när jag känner att jag har råd. Men en smart grej är att man har 90 dagar på sig och är man inte nöjd får man pengarna tillbaka. Detta ska först rensa och rena innehållet i kroppen, vilket jag borde testa, och sen göra en piggare, fräschare, bättre immun, bättre hår osv.
Jag kommer att ha ett party framöver så är nån sugen är ni välkomna. Men det kan dröja ända till våren.

Annars så slocknade jag till en skräckis igår, efter 10 minuter ungefär. Jag var slut i knopp och kropp. Skönt var det att för en gångs skull somna tidigt. Ska försöka det ikväll också. Pojkarna valde att vakna då Tomas kom hem efter nattskiftet imorse, alltså kl. 06.00. Vilket inte är till vanligheten i detta hem. Dom somnade gott ikväll, antar jag, hann inte fråga Tomas då jag kom hem från partyt och han stack iväg på ännu en natt.

Lördagen var underbar! Begav oss tidigt till Luleå på loppis. Jag, Carina, Cicci, Vettan, Eva & Mimmi. Fyndade smågrejer till barnen och en liten söt handväska till mig. Sen storheden, in på vuxenbutiken + några till. Därefter direkt till Golden hemma i Piteå igen. Kött, Pommes & Bea landade gott i min mage. Sen till Carina för alkoholintag med 4 olika sällskapsspel.

Twister, en gammal favorit som alltid spelades hos Eva som barn. Grymt kul! TjejMiddag, med både intressanta och mindre intressanta frågor som diskuterades och surrades igenom. Vilda gester, älskar spel med gester & Picasso, där man skulle rita typ upp och ner. Tack tjejer!

Nu väntar jobb, 12 av 14 dagar ska jobbas. Dock inte hela dagar varje dag och bara 6 dagar i rad.

Så vill ni se nåt utav mig under dessa 2 veckor, kom in på MQ;)

7 kommentarer:

  1. Jag kommer gärna på ett sånt party om du ska ha det! =)

    Ja alltså,det är ganska underhållande.Hade jag skrivit vem det var så hade ingen rynkat på näsan!En spec.människa kan man väl säga som pratar en massa skit.Nåja,vi får ta det face to face och inte skrika ut det här =)

    Men hojta till om det blir ett aloevera party så kommer jag! Om jag får vill säga ;)

    SvaraRadera
  2. Mamma har också börjat sälja aloe vera så jag har alldeles nyligt varit på ett party :) ÄLSKAR hudkrämerna!

    SvaraRadera
  3. Klart du ska få lösen,och jag tror säkert att du har rätt i vem det är!Kommer att länka bloggen i min lösenordsskyddade så får ni se med era egna ögon.Dock tror jag säkert att du läst den nångång (tyvärr) =)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag var på samma party som Kicki också, och hade jag inte levt på mamma-penningen hade jag handlat massor!! =)

    SvaraRadera
  5. Man ska vara mycket försiktig att smörja på eksem...speciellt på barn då det kan blossa upp enormt av just aloen...så testa bara på en liten fläck innan du smörjer hela Wille...kan bli himla jobbigt annars ! Edith tål inte aloe...och jag blir också ganska flammig av den !

    Synd att vi missade dig på jobbet idag...du hade inte hunnit börja än :)

    ***
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera
  6. Jag tror jag mailade adressen?Ett mail efter första mailet? =) Har du inte fått det där så hojta till så skickar jag det också :)

    SvaraRadera