onsdag 17 november 2010

Skellefteå

I veckan är det lugnare på jobbfronten. Jobbar bara tis.-fre. sen ledig lördag till måndag.
Längtar grymt till helgens bravader. Lördag blir det Boda Borg med ett gäng vänner. Därefter ska 8 av oss ta in på hotell Scandic i Skellefteå. Middag, SPA, något vinglas och en massa surr ska vi nog hinna med under kvällen.

Vi bjuder nämligen vårt värdpar som Tack för allt dom gjorde för oss på bröllopet.
Någon som har nåt bra tips på en bra restaurang i Skellefteå?

Barnen har liksom så många andra, börjat kryssa och ringa in en massa julklappar dom önskar sig i Barnens Hus katalogen. Tror inte dom vet vad hälften är, bara att det ser häftigt ut;)
Ska ta och skriva en önskelista åt dom här så får ni lite tips!

Gårkvällen spenderades med Anna, Eva & Carina. Ljudbok och djupa tankar var en stor del av kvällens surr. Fina, fina människor!

Ett litet tips till alla:
Lär er byta ut negativa tankar till positiva!

Nu kurrar magen. Dags att väcka Wille för frukost!
Kram/C

5 kommentarer:

  1. Världens bästa pizza är då på Dallas i Skellefteå men ni kanske vill ha finare käk och då har Kriti gott käk! Tyckte jag då för flera år sen i alla fall =)

    SvaraRadera
  2. Hallo! Jag var med några vänner och käkade på Johanna i parken (ligger precis vid Scandic hotellet). Det var mycket bra mat och supergott! Hoppas att det går bra på Boda Borg, kriga från mig oxå. Se till att klara Sprängaren, det hann vi ju inte med=)

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Johanna i Parken har bra mat men ett litet inlägg utan att kritisera Emma är att det ligger vid statt (hotellet på andra sidan stan)
    Annars kan jag rekomendera Allstar som är nyöppnat och väldigt väl omtalat.
    Mitt emot Scandic har det öppnat en ny resturang men vi har inte hunnit prova den men hört att den är bra.
    Hoppas ni får en kanon helg:)
    Och TACK!!! för de underabara tavlorna:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. OMG - vad du än gör - betala INTE för maten på Kriti! :S
    Eller ok, jag överdriver faktiskt men jag kommer aldrig gå dit igen. Ingen som heslt service, det glömdes dricka, strips, vi bad om saker som aldrig kom osv osv - värdelöst tyckte alla i sällskapet. Dagen efter åt vi på en liten resturang som var inklämd ganksa nära E4 på samma gata som själva shoppingstråket..minns tyvärr inte vad den hette men där var det iaf fin service och supergod mat!

    SvaraRadera
  5. Så spännande!!! :) jag vill höra allt då vi kommer hem!! Björn hälsar och tackar :) vi ses snart och ha så kul i Skellefteå! Stor kram från oss

    SvaraRadera