torsdag 11 november 2010

Carolas gitarrdebut - Grattis Johanna!

Jag har youtubat, tränat, funderat vilket ben man skulle ha gitarren på, klippt naglarna(!) tränat, kom fram till att om jag lägger benen i kors så kommer den i mitten- då borde jag ha hälften rätt, och tränat igen.

Resultatet? Ptja, hatar ju och prata på film, därför strunta jag i själva sången. Den får bli en annan gång;) Sen så kändes det som att jag spelade mkt. fortare än sådär, tydligen inte.

Stort GRATTIS världens bästa Johanna!
Denna tillägnas dig!

Kram!

Johanna önskade sig denna då hon fick höra att jag fått en gitarr för 2 dagar sedan. Självklart ställer jag upp...

13 kommentarer:

  1. Haha.. Du är ju bara för bra. :) Känner att jag inte kommer ångra att jag köpte dig en gitarr, ser redan fram emot min 31-års dag.. (Jisses, lät duktigt gammalt med 31) Puss

    SvaraRadera
  2. Suveränt bra!!! =) =) =)

    Bra jobbat!!

    Syns imorrn, kraaaaaam! =)

    SvaraRadera
  3. Haha, så jäkla bra!! Å härliga nickar du gör vid accord-bytena ;P

    SvaraRadera
  4. Haha...Kanon!
    Men du! Ta med dig gitarren på Lördag så ska jag stämma den åt dig!
    Kram
    Pappa

    SvaraRadera
  5. Wooohoo! Jag måste damma av min gitarr och börja öva lite igen tror jag. I min enfald trodde jag att jag skulle vara en gitarrguru i lagom tid till Harry föddes men här sitter jag och fixar som mest en hackig, halv Nothing Else Matters.

    SvaraRadera
  6. Jag tänkte samma,men det är en väldigt liten vägg tapeten ska upp på så jag tror att det kommer att funka! =) Inte är det så att du är jääävligt bra på att tapetsera? ;)

    SvaraRadera
  7. Haha du e sötast du:)
    Längtar tills på lördag!:) DÅ ska jag rocka på fortet!.. Vettan

    SvaraRadera
  8. SÖta du :)
    Kramar från Miami

    SvaraRadera
  9. Men så söt!! Vilken underbar present:)

    SvaraRadera
  10. Vad månde bliva!! Du kan väl spela lite för mej också, det är ju inte förrän i februari:) Kram farmor

    SvaraRadera