söndag 22 april 2012

Tränings?update

Besvikelsen på mig själv är ganska stor. Eller inte idag. För idag har jag tränat igen. Men från skärtorsdagen och en och en halv vecka framåt så barka det. Jag har ätit vad jag vill och i princip ingen träning. Har iaf. försökt hålla igång med plankan, men inte under fjällentrippen. Crap!
MEN det finns hopp om liv, jag känner nämligen att mina ben vill verkligen ut och springa!? Så jag har sprungit inomhus idag, haha, inte långt alls, men lite. Måste testa om mitt hjärta håller. Förra sommarn, de få gånger jag sprang då, höll jag på att få hjärtinfarkt kändes det som. Så jag ska bygga upp det här successivt.
Mitt abonnemang hos Olga har gått ur. Och jag känner att jag ska fortsätta själv nu efter tipsen från henne.

Here I go again!

5 kommentarer:

  1. aaa kom igen nu! strand 2012 närmar sig, du skulle ju vara biff med mig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ja just det! Tur jag köpt en löpardress idag då, måste bara börja använda den;)

      Radera
  2. hejja hejja :) en löprunda här framöver?

    SvaraRadera
  3. Absolut! Har idag köpt en löpardress! Wohoo!
    Hade fullt upp igår, så då blev det ingen runda med dig som du säkert märkte om du inte själv glömt av det?;) men nån annan dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe blev ingen löpning för mig heller :P Nån dag/eftermiddag den här veckan?

      Radera