söndag 22 april 2012

Helgen

Fredag blev det tacos i Långnäs. Det tackar vi för!

Gårkvällen spenderade jag och Tomas på Nolia med ett gäng assi-arbetare. Det var facket Pappers som firade 50 år och bjöd på 3-rätters med show. Och vilken show dom bjöd på! En kille och en tjej med en drös covers a´la´70-tal. Allt från ABBA till hårdrock. I Love it! Älskar verkligen sånna tillställningar där man kan sjunga med och alla känner igen låtarna.

Vår skjuts (tomas föräldrar som också var där) bestämde sig dock för att åka hem vid 23, och då vi skulle sova över hos dom så åkte vi med. Kvällen avslutades med Couronne och yatzy.

Idag var vi bara lite slitna, hämtade grabbarna och hund och åkte förbi Svenssons i Hortlax. Fullt hus var det
där eftersom världens bästa Cicci fyllde 28(!) år idag! Shit vad gammal du blivit! ;P

Sen var det bara skynda sig hem och städa lite, för idag har vi haft första intressenterna och kikat. Oj, vad allt blev mer "på riktigt" då. Imorn eller på tisdag kommer nästa intressent.

Mat gjordes, Tomas åkte på jobbet. Wille cykla till grann-pojken. Jag passade på att träna lite, med "hjälp" av Kevin. Sen cykla vi också upp till grannen för att hämta Wille. Surrade på och berättade att vi ska flytta. Då kändes det återigen lite tråkigt. Men vi lär väl ha bra grannar på nästa ställe också, hoppas jag.

Barnen är i säng. Och jag ska ta en dusch och krypa ner jag också. Längesen jag sov själv i sängen, då Tomas varit ledig 2 veckor. Men det löser sig nog, brukar dyka upp 2 gosiga pojkar varje natt/morgon.

Träningsupdate kommer snart!

Slänger in en bild på mina ögonstenar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar