tisdag 3 april 2012

Fit for fight!

Ikväll fick jag med mig min käre man på träningen. Han hjälpte mig att peppa. Det var faktiskt hur kul som helst! Vi kan bli som barn på nytt tillsammans, så det måste göras om darling!

Utan att hänga ut hela mitt träningsprogram så kan jag säga att det är ett sk. basprogram och ett magprogram som jag kör. Och som säkert många vet så förespråkar Olga plankan och inte sit-ups när man fött barn. Läs mer om det här
Och min mage är nog bland den värre jag vet som har delat sig både under och över naveln. Så här ska plankas! Och det som är så roligt är att jag redan nu, efter bara några ggr känner mig starkare och främst stabilare i övningarna. Hejn blir bra!

Vad gäller kosten så "fuskar" jag lite där. Jag förstår och vet att kosten är väldigt viktig. Men jag säger som min kloka bonus-syster Cissi, jag tränar för att få äta gott!
Jag har lärt mig mer om nyttig kost så nyttigare äter jag och det ser jag som en stor bonus i det hela.

Nu väntar sängen, ska upp och fixa inför rean som börjar imorgon i butiken med upp till 50% på fina kläder! (Psst...Rean har tjuvstartat på shoponline ikväll)
Välkomna in!

1 kommentar: