söndag 1 april 2012

Ledigheten

Snabb update på mina lediga dagar:

Torsdag gjorde jag och Kevin lite ärenden då Wille var på skolan. Sen hämta Wille + en kompis och hem och påskpyssla. Ägg och påskris fixades så nu är det färgglatt på bron.
Sen städa, röja, matfix.

Fredag drog jag och Kevin till Anna & Vera på lunch. Även Stefan, Majken, Malin & Ozzy var på plats. Jättegott var det! När Wille slutat skolan hämta vi upp honom och mer påskpyssel och tillbaka till Anna för mer pyssling. Denna gång gjordes snömonster och andra glada figurer.

Snygg-Vera tycker fjädrarna är roliga:)
Bilder lånad från Malin


Hemmagjord pizza och fredagsmys fick avsluta fredagen.

Lördag kom äntligen min älskade man hem. Bara bege sig till Fäbodanappet där Tomas skulle vara funktionär. Barnen lekte av sig och vi vann ingenting.
Sen hem och fixa iordning middag till familjen Jonsson kom förbi. Vi bjöd på Grekisk pytt med glass och chokladsås (hemmagjord, varm chokladsås). Yummie! Så nu har jag ätit alldeles för mycket onyttigt, igen. Vi har hunnit planera Ammarnäs-resan som blir påsklovsveckan. Kommer bli hur härligt som helst!

Söndag har varit slappardag. Men nu är det dags för Willes skidavslut på badhuset i Hortlax!

Så bäst att ansa kroppen så jag inte suger upp allt vatten med all päls jag har;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar