tisdag 22 maj 2012

Vårfest

Har varit på vårfest på Kevins dagis ikväll. Sång, fika och tipsrunda.
Det där med fika hade jag missat. Eller jag fick för mig att dom skulle bjuda på fika. Men så var inte fallet.
Trots att jag läst deras fina lapp på insidan av förskoledörren. (till mitt försvar var det längesen Jag läste lappen då Kevin knappt varit på dagis på senaste)
Och jag som t.o.m hade nybakat hemma! Och det händer ju inte allt för ofta.
Bara bita i det sura äpplet och känna mig som en dålig mor.
Tur jag har en slarvig man som hade glömt nå festisar i bilen (ni kan ju tänka er hur kalla och goda dom var) och en snäll bekant som bjöd barnen på fika.
Det tackar vi för!
Nu ska den här disträa mamman gå i duschen. Om jag nu inte hinner glömma det också...

1 kommentar:

  1. Då rekommenderar jag att ni skaffar hosta som är sådär..Lagom. Typ lite retig som håller er vaken om nätterna :) Vet inte om det hjälper mot extremhosta, så håll er inom ramarna :p

    SvaraRadera