söndag 6 maj 2012

Full rulle

Jag längtar redan till att nästa vecka är över. Inte för att det är något tråkigt, tvärtom. Det är alldeles för mkt. som händer. Så det blir skönt när det lugnat sig igen.

Måndag: Jobb till 18. Hem och gosa med familjen och packa.
Tisdag: Jobb till 15. Flyga ner till Sthlm. Möta upp underbara kollegor med god middag.
Onsdag: Möte med jobbet. Åka hem och landa hemma i sängen typ? 23.00?
Torsdag: Jobb till 16. Kanske fotokurs 16-19. Kl.19 är det mingelkväll på gallerian då "Nya lyktan" bjuder oss på gott och blandat med info. om blivande meny.
Fredag: Jobb och sen vinkväll hos Kristina om inget ändras(?)
Lördag & söndag: Ledig! Då blir det nå med hela familjen.

Har by the way beslutsångest. Maria frågade om jag ska följa till New York nu i Juni. Jippie vad kul det skulle vara! Berättade detta för min älskade man som säger att han kan ge mig det i tidig 30-års present. Dubbelt-Jippie!
Vadan denna beslutsångest då? Jo, det var inte den bästa tiden att åka från jobbet. Just då är det väldigt mkt. faktiskt. Men om allt känns bra efter ett tel.samtal imorn så kommer jag boka! Yiihoo!



Idag har Wille varit på kalas så då begav jag och Kevin oss till Luleå på en liten egen shopping-tur. Har sagt det förr och säger det igen. Det är stor skillnad att dela på bröderna ibland. Dem blir lugnare och kan inte busa upp den andre. Man kan prata lättare med dom på ett "mer vuxet" sätt. Himla mysigt.
Kevin berättade idag att han skulle gifta sig med en tjej och få ungar med henne. Sen skulle dom bo i ett tegelhus med en pool på insidan. Haha. Gullunge! Tjejen han skulle gifta sig med är en av granntjejerna. Undra om hon vet om hans plan? ;)
Sen följde Wille med Cia på skid-årsmöte så då passa resten av familjen på att åka till fam. Lindberg och försöka planera in vår vanliga Lycksele tripp. Men det är tydligen svårt att få ihop så alla kan!? Hur svårt ska det vara? Eller vi hade fixat klart allt, tills min käre man kommer och säger att han har hemvärnsövningar i Boden just den helgen! Av alla helger. Hmpf! Så nu måste vi styra upp det här igen... Eller HAN måste styra upp det här..

Igår bjöd vi Ronny, Anna, Vera & Stefan på enklare mat. Såg hockey och tog det lugnt.

Nu borde jag hoppa i säng. Har endel att göra på jobbet imorn!
Go Natt!

2 kommentarer:

  1. HAHA, så jäkla söt han är!! Bra planer :):)

    Klart du ska åka!! NY är ett ställe man verkligen ska uppleva..

    Syns förhoppningsvis på torsdag då :)

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. men fatta skoj att åka till NY!

    SvaraRadera